Tuesday, June 12, 2012

ΚΟΜΜΑΤΙΑ...



Θέλω να μείνω μόνος μου απόψε...
μακριά από ασθενικά χαμόγελα και σάρκινες παγίδες
μακριά από... ευαίσθητα... αυτιά που δεν αντέχουν
ν' ακούν το... σ' αγαπώ... σε φλεγόμενη διάλεκτο

Θέλω να μείνω μόνος μου απόψε...
στο απόλυτο σκοτάδι... να ξεσκίσω τη θλίψη μ' έναν σάπιο στίχο...
να αγκαλιάσει η σκιά μου τον θάνατο
την στιγμή που κομματιάζομαι σβήνοντας το είδωλό σου απ' την σκέψη μου

Θέλω να μείνω μόνος μου απόψε...
δίπλα σε μια νεκρή ανάμνηση... που γεννήθηκε σαν ψύχωση και μεταλλάχθηκε σε εκδίκηση
Μην σταθείς δίπλα μου απόψε...
Είναι που... ο έρωτας γίνεται επικίνδυνος την ώρα που πεθαίνει...

Χρήστος Καριώτης.







4 comments:

  1. Ταιριάζει απόλυτα για όλες τις σχέσεις όχι μόνο τις ερωτικές!!! Χαίρομαι που σε διαβάζω!!!

    ReplyDelete
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete
  3. αυτό θα θελα ..είναι η αληθεια ..να το ακουσω..
    Καλή συνέχεια.

    ReplyDelete